بایگانی آبان ۱۴۰۰ :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

۳۰
آبان
۰۰

🔹دکتر مهدی مزینانی (خصالی)  در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و برنامه های امامزاده عینعلی و زینعلی(ع) واقع در منطقه پونک تهران گفت: آستان مقدس حضرت عینعلی و زینعلی(ع) بر اساس سیاست های کلی سازمان اوقاف و امور خیریه استان فعالیت دارد، به طوری که با اجرای طرح های خادمان افتخاری، ایجاد باشگاه ورزشی و فرهنگی و نیز ایجاد خانه فرهنگ تلاش کرده است برای اقشار مختلف بویژه جوانان و نوجوانان خوراک فرهنگی و دینی ارایه دهد و بیش از 100 نوجوان و جوان در برنامه های این امامزاده مقدس شرکت دارند.
                
🔹مدیر آستان مقدس حضرت عینعلی و زینعلی(ع)با اشاره به اینکه بیش از 300 خانواده نیازمند تحت پوشش این آستان مقدس قرار دارد، بیان کرد: پس از شیوع بیماری کرونا تلاش کردیم که به خانواده های محروم در محورهای دارویی از طریق درمانگاه خیریه امامزاده و نیز خدمات معیشتی ارایه دهیم و در همین راستا  از ابتدای سال تاکنون در9 مرحله سبدهای معیشتی به ارزش 700 میلیون تومان میان اقشار محروم توزیع گردید و در سال گذشته به همت خیرین سبدهای معیشتی به ارزش سه میلیارد تومان میان نیازمندان توزیع شد و برای دانش آموزان محروم تبلت برای بهره مندی از آموزش های مجازی خریداری شد.

🔹 مزینانی با اشاره به فعالیت های درمانگاه این امامزاده در طب سنتی گفت: بیش  از 800 کلیپ از اساتید طب سنتی برای مهار بیماری کرونا منتشر کردیم و سعی کردیم در درمانگاه خیریه ضمن مشاوره به بیماران کرونایی، ویزیت رایگان بیماران نیز انجام دهیم.
 
🔹مدیر آستان مقدس حضرت عینعلی و زینعلی(ع)  با اشاره به حضور10 دکتر و مشاور در مرکز مشاوره ساجدین این آستان مقدس خاطر نشان کرد:حل مشکلات و آسیب های اجتماعی جوانان، شورای حل اختلاف و رسیدگی به مشکلات حقوقی و خانوادگی از رویکردهایی است که در مرکز مشاوره آستان مقدس حضرت عینعلی و زینعلی(ع) دنبال می شود.  

 🔹وی تصریح کرد: با همکاری نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر به صورت طب سنتی، ترک اعتیاد افراد معتاد را دنبال می کنیم و در نظر داریم که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران همکاری هایمان را به صورت تخصصی و حرفه ای در این زمینه گسترش دهیم.

🔹مزینانی حمایت از کودکان کار را یکی دیگر از رویکردهای فعالیتی این آستان مقدس نام برد و گفت: توزیع غذای گرم میان کودکان کار به همت گروه جهادی ساجدین به صورت هفتگی انجام می شود و یکی از رویکردهای ما تهیه اسباب بازی برای کودکان کار و ایجاد مرکز آموزشی برای آنها است.

 🔹وی با اشاره به فعالیت های این آستان مقدس در بحث اشتغال زایی گفت: در تهیه و بسته بندی گیاهان دارویی و فروش آنها توانسته ایم که برای بانوان اشتغال زایی داشته باشیم.

 به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

  • علی مزینانی
۲۹
آبان
۰۰

 

علی مزینانی مدیرمسئول روزنامه هفت صبح در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از احتمال عدم ادامه چاپ و انتشار نسخه کاغذی این روزنامه خبر داد.
 

وی در این‌باره نوشت: از امروز کاغذی برای چاپ روزنامه نداریم. کاغذ کیلویی ۳۰ تومن هم در بازار غیررسمی پیدا نمیشه. اگر از فردا نسخه کاغذی روزنامه در دسترس نبود نتیجه سه قفله شدن واردات کاغذ است و بس، روزگار خوش آن‌ها که شبه‌روزنامه‌اند و نیازی به کاغذ ندارند و منتظر سهمیه کاغذ برای فروش‌اند.

 به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

  • علی مزینانی