سفره های افطار گروهی را برای محرومان شیرین کنیم :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان نوشت:

رمضان المبارک بهار قرآن و شکوفایی دلها در راه است و در چند روز دیگر مؤمنان و عاشقان الهی مدت یک ماه میهمان خداوند قرار می گیرند .
در این ماه علاوه بر برگزاری مجالس معنوی ، فرهنگی و مذهبی ؛ خیل عظیمی از روزه داران ، برادران و خواهران مسلمان خود را دعوت به سفره افطار می نمایند که سنت حسنه و بسیار خوبی است اما گاه این دعوت ها موجب می شود که میزبان هزینه ای بیش از توان مالی و حقوقی متحمل شود و یا میهمان برای تلافی آن شرمنده احسان برادر مؤمنش گردد و نتواند مراسمی در خور و شأن او برگزار کند که همین عامل باعث می شود این گونه دعوت ها و اطعام دادن ها برخلاف آن نیّت خیرخواهانه باشد و دلها از همدیگر فاصله بگیرد پس چه زیباست که در سادگی برگزاری این مجالس کوشش کنیم و از تجمل گرایی و سفره های اعیانی پرهیز نماییم تا هم از معنویت رمضان بهره مند شده و هم از زیارت برادران مؤمن خود محروم نگردیم.
و اما جدای از میهمانی های خانوادگی و دوستانه که در این ماه به یمن نام رمضان برگزار می گردد گاه سفره های گروهی و مجلسی در هیئات و مساجد شهر و روستاهای ایران اسلامی به خصوص در مزینان خاستگاه عابدان و سکونتگاه زاهدان و عارفان انداخته می شود و زن و مرد به صرف افطاری دعوت می گردند که این نیز سنتی بسیارخوب و مورد تأیید است اما با عنایت به اینکه در حال حاضر افراد کهنسال زیادی در زادگاهمان زندگی می کنند و توان آن را ندارند که در این مجالس حضور پیداکنند و قطع یقین نیت دعوت کنندگان و خیرین نیکوکار مزینانی نیز خیرخواهانه می باشد و می خواهند از دعای خیر شرکت کنندگان بهره مند شوند آیا بهتر نیست که این دعا ماندگاری و تداوم بیشتری داشته باشد و نه تنها در یک مجلس و فقط در یک سال خودش و درگذشتگانش را دعا نمایند بلکه روزها و سالها بندگان خوب خداوند برایشان درود بفرستند ؟ راه آن چیست ؟
مطلع هستیم که در حال حاضر مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س) مزینان با کمک خیرین نیکوکار مزینان و غیر مزینانی و با همت جمعی از شیفتگان خدمت به محرومان و مستضعفان اقدام به ساخت مجتمع بهزیستی مزینان نموده اند که به حول و قوه الهی لحظات ثمردهی آن نزدیک است و به زودی شاهد شکوفایی این کار خداپسندانه خواهیم بود پس بیاییم ما نیز دست به دست هم بدهیم و در این حرکت ماندگار سهیم باشیم تا برای همیشه فرزندانمان به نیکی از ما یاد کنند . باورکنیم با همین مبالغ که بابت میهمانی های یک روزه هزینه می کنیم می توانیم دلهای بسیاری را شاد نماییم؛ چرا که این مؤسسه نه تنها به فکر معلولان و سالمندان است بلکه با تهیه سبد کالا و اقلام مورد احتیاج نیازمندان در ماه مبارک رمضان کمک می نماید تا بندگان خوب خدا به راحتی در ماه خدا بندگی نمایند و شرمنده زن و فرزندانشان نباشند .

راههای کمک به به محرومان و نیازمندان و ساخت مجتمع بهزیستی مزینان:
1- از طرق واریز وجه به شماره حسابهای موسسه؛
بانک صادرات شعبه مزینان بنام موسسه خیریه نرجس خاتون(س):
شماره حساب:03344476832006
شماره کارت:6037691751899311
2- از طریق عضویت در موسسه و دریافت کارت یکساله و واریز وجه بصورت ثابت
3- از طریق دریافت صندوقهای صدقات
لازم به ذکر است تمامی عزیزان می توانند با شماره تلفن 09123392960 جهت هر گونه مشاوره تماس حاصل فرمایند.

موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س) مزینان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">