خبر فوری / مزینان در طرح ملی توسعه روستایی خراسان رضوی قرارگرفت :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

با حضور استاندار خراسان رضوی، طرح ملی توسعه ی روستایی در استان رونمایی شد.

استاندار خراسان رضوی طی سخنانی در این مراسم گفت: فضای عمومی روستاها باید به سمت رشد و توسعه هدایت شود و این روند با آگاهی بخشی به مردم و مشارکت آنان در فرایند تحقق توسعه، میسر خواهد شد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان با اشاره به نقش روستائیان در تولید افزود: جامعه روستایی باید به سطح بالایی از برخورداری های عمرانی نایل گردد.

استاندار خراسان رضوی، مولفه تقویت آموزش در بحث توسعه را مورد تاکید قرار داد و گفت:تحقق توسعه روستایی یک رویکرد مردمی است که دولت پشتیبان و هماهنگ کننده همه جانبه آن خواهد بود.

وی افزود : توسعه زمانی محقق می شود که فاصله بین مرکز و پیرامون به کمترین حد کاهش یابد و لذا باید تمام سعی خود را در راستای تعریف مبانی توسعه ملی در روستاها بر اساس منویات مقام معظم رهبری معطوف نماییم.

استاندار خراسان رضوی خواستار تعامل و همکاری همه جانبه مردم، دهیاران، بخشداران و فرمانداران در اجرای این طرح ارزشمند شد.

در این جلسه متن سند توسعه روستایی با حضور فرمانداران، بخشداران و دهیاران 29 روستای منتخب قرائت و به آنان ابلاغ شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ مهدی مزینانی (آزاده) رئیس شورای اسلامی مزینان که در این مراسم حضور یافته بود اظهار داشت : مزینان یکی از این 29 روستای طرح مذکور در شهرستان داورزن انتخاب شده است که مبلغی نیز برای آبادانی آن از سوی استانداری خراسان رضوی تخصیص یافت که به زودی به حساب دهیاری واریز می گردد

  • علی مزینانی

شورای اسلامی

مزینان

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">