برنامه های ویژه ی مزینانی ها در ماه مبارک :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

برنامه های ویژه ی مزینانی ها در ماه مبارک

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ب.ظ

دعای روزهای ماه مبارک رمضان

روزه داران مزینانی در شبهای ماه مبارک رمضان علاوه برمزینان در شهرهای بزرگ کشور نیز باحضور در هیئات مذهبی وابسته به مزینانی ها شرکت می نمایند.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ مردم خداجو و مومن دارالعارفین مزینان طبق سنوات گذشته هر روز عصر قبل از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع مزینان با حضور در محفل قرآنی آیات نورانی قرآن کریم را تلاوت می نمایند و بعد از افطار نیز ضمن قرائت دعای جوشن کبیر از سخنرانی روحانیت مزینان بهره مند می شوند.

در مشهد مقدس نیز همشهریان ساکن در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان با حضور در هیئت الغدیر واقع در خیابان امام رضا(ع) از امشب ساعت 22 باقرائت آیات نورانی کلام الله مجید و دعای افتتاح به استقبال ماه مبارک رمضان می روند.

و اما مزینانی های مقیم تهران هرشب با حضور در مهدیه مزینانی ها در شرق تهران ضمن بهره مندی از تلاوت آیات  قرآن کریم و دعای جوشن کبیر با ذکر اسامی عزیزانی که سالهای گذشته از دنیا رفته اند یاد درگذشتگان خود را گرامی می دارند.

بنا بر اعلام سامانه پیامکی مهدیه مزینانی ها ؛ حجج اسلام انصاریان ، صمدی و علی پناه در شبهای ماه مبارک رمضان که از ساعت 22 برگزار می شود سخنرانی می کنند و در لیالی قدر نیز حجت الاسلام دکتر احمدی ویژه برنامه ی احیا را اجرا می نماید.

شایان ذکر است با توجه به همزمانی سی و هشتمین سالروز شهادت معلم شهید انقلاب دکتر علی مزینانی  شریعتی با ایام ماه مبارک رمضان  برنامه ی بزرگداشتی در هیئات مذهبی مزینان ، مشهد و تهران برگزارمی گردد و یاد این فرزند شایسته کویر  توسط همشهریانش زنده نگهداشته می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">