مزینانی معاون هنری خانه هنرمندان ایران : هیچگاه از جانب نمایشگاه‌های هنری درآمد نداشتیم :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

 نشست صمیمانه مدیرعامل و معاونین خانه هنرمندان ایران با اصحاب رسانه سه‌شنبه ۶ آذر با حضور مجید رجبی معمار مدیرعامل، آسیه مزینانی معاون فرهنگی هنری، سیدعماد حسینی معاون آموزشی، مسلم برزگرزاده معاون امور مالی و مونا رحمانی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

با حامیان مالی که حاشیه دارند، همکاری نمی‌کنیم

به گزارش شاهدان کویر مزینان ؛ مجید رجبی معمار (مدیرعامل خانه هنرمندان ایران) با اشاره به مشکلات مالی که خانه هنرمندان ایران در دو سال گذشته با آن روبرو بوده گفت: در سال‌های گذشته در تماشاخانه ایرانشهر برای حمایت از جامعه تئاتری ۲۰ درصد سهم تماشاخانه از فروش گروه‌های تئاتری را دریافت نمی کردیم٬ اما با شدت گرفتن مشکلات مالی و به‌منظور تداوم حیات این مجموعه فرهنگی مجبور شدیم که دوباره این ۲۰ درصد را دریافت کنیم.

آسیه مزینانی معاون هنری خانه هنرمندان ایران گفت: بالغ بر۸۰ درصد امکانات و خدمات خانه هنرمندان ایران برای انجمن‌ها است و از انجمن‌ها درصدهای ناچیزی برای برگزاری نمایشگاه‌های هنری دریافت می‌کنیم. سازوکار ما با یک گالری خصوصی تفاوت دارد و ما در خانه به اعضا و انجمن‌های عضو خانه هنرمندان فرصت‌های برابر می‌دهیم. هیچگاه از جانب نمایشگاه‌های هنری درآمد نداشتیم و در حوزه سازوکار فروش دچار مشکلاتی هستیم که درصدد رفع آنها هستیم.

مزینانی درباره برنامه‌های موسیقی خانه هنرمندان گفت: برنامه‌هایی که در حوزه موسیقی در خانه هنرمندان برگزار می‌کنیم با تائید خانه موسیقی است و اگر هنرمندی به صورت مستقل برای برگزاری کنسرت یا تک نوازی به خانه هنرمندان مراجعه کند در صورت تایید از سوی خانه موسیقی٬ دست رد به سینه هنرمندی نمی‌زنیم.

مزینانی درباره وضیعت سالن شهناز برای اجرای کنسرت‌های موسیقی گفت: این سالن برای برگزاری کنسرت از حداقل امکانات برخوردار است و این سالن تنها ظرفیت ۱۳۰ صندلی را دارد. در چنین شرایطی اگر کنسرتی در این سالن برگزار ‌شود٬ رویکرد ما حمایت از خانه هنرمندان است و ما هیچگاه رویکرد تجاری به امکانات خانه هنرمندان ایران نداشتیم و نداریم و اگر در خانه هنرمندان شاهد بنروبک لایت تبلیغاتی باشیم این تبلیغات ربطی به خانه ندارد و برای برنامه‌هایی است که از سوی انجمن‌ها در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

او درباره راه‌اندازی انجمن خبرنگاران در خانه هنرمندان ایران گفت: سال گذشته در نشستی که در خانه با حضور اصحاب رسانه برگزار شده بود٬ پیرامون این موضوع بحث و گفت‌وگو کردیم و مقرر شد در صورتی که خبرنگاران درصد راه‌اندازی انجمن باشند خانه هنرمندان ایران با در اختیارگذاشتن مکان برای برگزاری نشست٬ از خبرنگاران حمایت کند، اما پس از مطرح شدن این موضوع هیچ پیگری از سوی خبرنگاران صورت نگرفت.

منبع؛ایلنا

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">