جاده آدمکش مزینان زادگاه دکترعلی شریعتی مزینانی منتظر تحقق وعده هاست :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

 

یک سال از حضور دکتر حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه نماینده مردم شریف سبزواربزرگ و مدیر راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در مزینان گذشت(14تیر 98) و هر دو نماینده محترم (مقصودی و سبحانی فر)که بارها وعده دادند به زودی جاده آدمکش مزینان به داورزن آسفالت می شود!  مجلس را ترک کردند و اکنون نمایندگان دیگری به نام های دکتر عنابستانی و محبی بر سکوهای وکالت تکیه زده اند. مردم مزینان امیدوارند به مدد و پیگیری این نمایندگان انقلابی سرانجام وضعیت این جاده بعد از 42 سال سرو سامان پیدا کند و دیگر شاهد مرگ عزیزانشان که هر سال به علت خرابی و عرض کم جاده و آسفالت نامناسب و تاریکی مطلق از دست می دهند نباشند.

  شاهدان کویر مزینان بارها پیگیر این راه شده و صدای مردم را منعکس کرده و شورای اسلامی و دهیاری مزینان نیز اعتراض خود را با حضور در فرمانداری و اداره راه سبزوار و خراسان رضوی و وزارت راه به مسئولین اعلام کرده است...

از حق نگذریم الآن حدود شش ماهی هست که پیمانکار جدید دم و دستگاه جاده سازی خود را در مسیر موتور آب شهید امین آبادی 4 کیلومتری مزینان مستقر کرده و گاهی با خیز لاک پشتی یک گوشه ای را بیل می زنند تا اثبات کنند که در حال کار هستند و جالب است که بدانید معاون وزیر راه با صراحت تأکید کرد این جاده تا ابتدای پاییز 98 باید تعریض و آسفالت آن  پایان و تا ابتدای زمستان همان سال به بهره برداری برسد ولی همچنان چشم انتظاری مردم خطه ی کویر ادامه دارد.

این جاده که به طول 8 کیلومتر و عرض 6 متر مزینان را به داورزن و جاده تهران به مشهد وصل می کند در ابتدای پیروزی انقلاب هموار و قیر ریزی شد و در هر مناسبتی که به منظور بزرگداشت سالگرد عروج دکترعلی شریعتی مزینانی در این دیار برگزار  شد مسئولین ارشد به ویژه وزرای راه و کشور  قول مساعدت دادند که به خاطر علاقه به فرزند شایسته کویر این درخواست مردم را پیگیری و جامه عمل بپوشانند ولی به محض ورودشان به پایتخت گویا چنین قولی نداده اند از دیگر وعده ها سخن نمی گوییم تا متهم به تشویش اذهان عمومی نشویم فقط عاجزانه درخواست می کنیم به حرمت وعده هایی که دادند نگاهی به دلسوختگان کویر داشته باشند.

شایان ذکر است طبق گزارش نمایندگان دوره قبل آقایان مقصودی و سبحانی فر بودجه مورد نظر تا مبلغ 4 میلیارد تومان تخصیص یافته که علت تکمیل پروژه همچنان در پرده ی ابهام است.

تصاویرصحنه های دلخراش از تصادف و تلفات در جاده مزینان به داورزن

 به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">