یادی از مهندس غلامحسین نوذری به پاس خدمات ارزنده اش به مردم مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

🌺 به مناسبت روز انسان دوستی و به پاس خدمات ارزنده مهندس غلامحسین نوذری وزیر اسبق نفت جمهوری اسلامی به مردم مزینان
🖌نویسنده : علی جعفری مزینانی

✍️کمتر کسی از اهالی محبوب شهرستان داورزن وحومه ی آن بویژه مردم قدرشناس مزینان وروستاهای مجاور را می توان یافت  که نام پر آوازه مهندس غلامحسین نوذری وزیر نفت کابینه ی آقای دکتر احمدی نژاد ویکی از چهره های خوشنام وانقلابی و میهن دوست واز دوستداران و ارادتمندان به متفکر واندیشمند معاصر زنده یاد دکتر علی شریعتی مزینانی  را نشنیده باشد.

🔸او که متولدسال ۱۳۳۳  اهل روستای نودان از توابع شهرستان کازرون فارس است و به احتمال قوی درد و رنج وآلام ومحرومیت های  روستاییان را خود به عینیت لمس کرده  سیاستمدار ومدیر اجرایی ایرانی است که  در دولت احمدی نژاد توانست با کسب ۲۱۷ رأی موافق از مجلس شورای اسلامی بر کرسی وزارت نفت بنشیند.

🔸مهندس نوذری در سال های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۹   در دوره های چهارم وپنجم مجلس شورای اسلامی افتخار نمایندگی مردم کازرون  را  در کارنامه پر بار ودر خشان خود داشت که بعد از اتمام دوره ی پر بارتر وزارتش در مشاغل مدیریتی مهم وحساس کشور قرار گرفته که  فعلاً به دلیل ضیق وقت؛ پرداختن به  مناصب وجایگاه های اثر بخش وتأثیر گذارش در توسعه و بالندگی کشور نیازی به نگارش بیشتر دیده نمی شود.

🔆این انسان فرهیخته و ولایتمدار که مدرک کارشناسی کاربردی نفت از دانشگاه صنعت نفت همچنین کارشناسی مهندسی کشاورزی از دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشنامه ی کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران را درسوابق تحصیلی خود دارد جزو آندسته از انسانهای حقیقی وچهره های محبوب و درخشانی است که دریک حرکت انقلابی  وجهاد گونه وبدون اتلاف وقت توانست در کمترین زمان ممکن  با کشیدن  گاز شهری به مزینان وبه تبع آن روستاهای مجاور یک حرکت آرمانی وانقلابی  وتاریخ ساز را در کارنامه ی کاری درخشان خود ثبت وضبط نماید.

🔻مهندس نوذری در دوران خدمت پر افتخارش درجایگاه وزیر؛ نعمت خدادادی گاز را به مزینان و بعد به شهرستان داورزن هدیه کرد.
 باشگاه ورزشی سرپوشیده دکتر شریعتی مزینان به دستور او ساخته شد.
در دومین یادواره شهداء و ایثارگران مزینان  از وی تجلیل شد و سخنرانی فرمودند.
 وعده داده بود تا کارخانه ای پتروشیمی در مزینان احداث کنند که با تأسف؛ عمر وزارتشان کفاف نداد.

🔹هرچند هنوز هم موارد زیادی است که باید توسط مدیران احرایی و جهاد گر حوزه ی استانی خراسان رضوی بویژه  شهرستان داورزن بخصوص درجهت عمران و آبادانی بیشتر وبر طرف ساختن موانع محرومیت ها از جمله آسفالت جاده ها ی بین روستایی و خیابانها وبلوارها وکوچه ها و دیگر موارد در جهت رفاه نسبی مردم واهالی  صورت پذیرد واقدامات اساسی تری به منصه ی ظهور وبروز برسد تا در امر سازندگی روستاها وبهبود وضع زندگی ومعیشت روستانشینان اثرات چشمگیر آن  به عینیت توسط مردم دیده شود که از این طریق بتوان از هجوم بد فرجام وبی رویه وروز افزون روستائیان به شهرها جلوگیری کرد تا روستاها با آمار جمعیت کم مواجه نشوند که امید می رود توجه وعنایت بیشتر کار گزاران دور اندیش و صاحب فکر واندیشه را  درراستای  محرومیت زدایی در روستاها  بیش از گذشته شاهد باشیم.

🔹گفتنی است که هدف از نوشتن این متن مختصر این است که:
 اولا:ً یادی شود از زحمات ارزشمند وستودنی جناب آقای مهندس غلامحسین نوذری وهمکاران محترمشان در آن بازه ی زمانی که حدود دوازده سال از این حرکت جهاد گونه شان گذشته واز طرفی نسل فعلی بویژه جوانان ونوجوانان دوستدار وجستحو گر علم وآگاهی  حتماً علاقه وتمایل خواهند داشت  تا از این چهره ی محبوب و تلاشگر اطلاعات مکفی تری از این طریق کسب کنند.

 ثانیاً: آقای مهندس نوذری استحضار داشته باشند که مردم حاشیه نشین خطه ی کویر بویژه اهالی قدر شناس مزینان و منطقه  زحماتشان را هر گز به دست فراموشی نسپرده و نخواهند سپرد و وقوف کامل داشته باشند که از پشتوانه ی دعای خیر آنها همواره برخوردار بوده وخواهند بود.

 ثالثاً :عنایت داشته باشند که انسانهای خدوم می توانند زندگی توأم با افتخاری داشته باشند که نه تنها زندگی خود را درمسیر درست هدایت کنند بلکه به دیگران هم در یافتن راه درست حیات دنیوی واخروی کمک کنند تا زندگی آنها شیرین تر ومتحول تر شود.

🔆با آرزوی طول عمر با عزّت وسعادت ابدی وموفقیت روز افزون و هر چه بیشترایشان وهمه ی خدمتگزاران واقعی به ملت سر افراز ایران اسلامی

حضور مهندس نوذری در منزل پدر شهیدان والامقام حسینی زنده یاد حاج میرزا احمد حسینی

حضور مهندس نوذری در یادواره شهدا و ایثارگران مزینان  ...دی ماه 1390

 به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">