🔴دانلود فیلم سینمایی در ژاپن هر ثانیه ۲۰۰۰ فیلم و در مزینان هر دو هزار دقیقه یک فیلم چند ثانیه ای :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

📱رسانه های خبری امروز نوشتند محققان ژاپنی رکورد سرعت اینترنت را با «۱ پتابیت بر ثانیه» شکستند. با این سرعت می توان در هر ثانیه ۲۰۰۰ فیلم سینمایی با کیفیت 4k را دانلود کرد!

🔹شاید این خبر از چشم بادامی ها زیاد عجیب نباشد چون آنها هر کاری که دلشان بخواهد با علمی که دارند می توانند بیاموزند و از سوی دولتمردان خود حمایت بسیاری هم می شوند اما در کشوری مثل ایران که پیامبرش توصیه کرده علم را بیاموزید حتی اگر در چین باشد هر روز سرعت اینترنتش افتضاح تر از روز گذشته می شود و این افتضاح در مزینان که یک نقطه از جغرافیای کویری ایران است به یمن تلاش دست اندرکاران مخابراتی که هربار شعار می دهند فردا درست می کنیم بیشتر است.

🔹برای مردم مزینان روبراه شدن فضای اینترنتی و حضور آنها در مسیر ارتباط جهانی یک آرزو شده است و به وعده ها و خبرهایی که می شنوند فقط می خندند.

🔹در همین اواخر اردیبهشت بود که محمدجواد محمدی، مدیر مخابرات سبزوار اعلام کرد: پهنای باند اینترنت پرسرعت در ۷ مرکز مخابرات روستایی غرب خراسان، با توجه به شرایط موجود و نیاز مشترکان به اینترنت، افزایش پیدا کرد.

🔹بنا به گفته این مقام مسئول که بعد از مهندس نیکومنش سکانداری مدیریت مخابرات سبزوار بزرگ را بر عهده گرفته یکی از این روستاها مزینان و کلاته مزینان است که انگار بعد از اعلام چنین خبری بادهای اخیر این پهنای باند را با خود برد و در بعضی از روزها مزینان اصلاً اینترنت ندارد که بخواهد باند داشته باشد!

🔹و اما در گزارش خبری که از سیمای استانی در همین چند روز پیش یعنی هفتم خرداد پخش شد مدیر کل فناوری و ارتباطات استان خراسان رضوی گفت:سایت و دکل ارتباطی جدید تا دهه ی فجر امسال برای سرویس دهی تلفن همراه و خطوط ثابت در مزینان نصب می شود.

🔸خب همشهریان مزینانی ما ناراحت نباشند و یک هفت هشت ماه دیگه هم صبر کنند شاید این معضل با نصب دکل حل شود شاید!

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">