🔴سرعتکاه مزینان حادثه ساز شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

🔴سرعتکاه مزینان حادثه ساز شد

سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۰۶ ق.ظ

🔹 راکب موتور سیکلت در مسیر کمربندی غنی آباد با عبور از سرعتکاه جدید الاحداث دچار حادثه و واژگونی موتور وی شد.

🔹شاهدان عینی علت حادثه را که منجر به مصدومیت وی از ناحیه سر و صورت شد، عدم دید کافی و رنگ آمیزی این سرعتگیر ها می دانند که در شب خطرات زیادی را برای رانندگان و وسایل نقلیه ایجاد می کند.

🔹شایان ذکر است فرد مصدوم از همشهریان رضاآبادی ساکن در مزینان است و امیدواریم همان طور که رئیس پلیس راه شهرستان سبزوار تأکید کردند هرچه سریعتر اداره برق داورزن نسبت به نصب چراغ چشمک زن در مسیر این سرعتکاه ها اقدام نماید و رنگ آمیزی نیز توسط راهداری انجام شود.

🔹نصب پنج سرعتکاه در جاده شش کیلومتری مزینان و همچنین چندین سرعتگیر در محور کمربندی غنی آباد اعتراض مردمی و مسئولین را در پی داشته و خواستار برچیده شدن آن و روکش آسفالت جاده شدند اما به اعتقاد رؤسای ادارات راهداری سبزوار و داورزن این کار موجب کاهش سرعت و اتفاقات ناگواری بوده که در عرض چند ماه دو خانواده را عزادار کرده است.

🔹روز شنبه دوازدهم شهریور جلسه بخشداری و دهیاران و شورای اسلامی بخش مرکزی داورزن با سرهنگ اسلامی تبار رئیس پلیس راه سبزوار با محوریت مشکلات جاده ای و ترافیک روستاها برگزار شد در این جلسه علاوه بر درخواست دهیار مزینان برای ایجاد زیرگذر در ورودی و خروجی داورزن به مزینان، خط کشی جاده و ملایم شدن سرعتکاه ها و نصب چراغ چشمک زن در خروجی های بهمن آباد و غنی آباد و همچنین ایجاد یک سرعتکاه در کمربندی مزینان به غنی آباد با توجه به شکایت مردم از تردد پرسرعت گردشگران به سمت کویر توسط دهیار مطرح شد و رئیس پلیس راه شهرستان سبزوار هم بر تسریع حل این مشکلات تأکید کرد و یادآور شد: نامه نگاری ها به اداره برق شهرستان داورزن برای نصب چراغ چشمک زن و ایجاد روشنایی در مناطق پرخطر انجام شود.

🔹در همین رابطه شهیدی رئیس شورای اسلامی مزینان و بخش مرکزی می گوید: «ریاست پلیس خصوصی گفت استان وقتی فشار و جو و شکواییه و پیام و... را می بیند و نمی توانند جاده را کامل کنند لذا برای عدم سانحه و تلفات، سرعت را کاهش می دهند که راهش سرعتکاه است.»

🔺مهدی بهادری فرماندار داورزن نیز در نشست خبری با اصحاب رسانه که دو شهریورماه  ۱۴۰۱به مناسبت هفته دولت داشت از ایجاد سرتگیر در این مسیر شش کیلومتری اظهار نارخرسندی کرد و گفت:«نصب سرعتکاه ها در جاده غیر فنی و بدون مصوب شورای ترافیک بوده و فرمانداری مخالف است.»

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">