در ارزیابی علاقمندان به موسیقی ، هنرمند جوان مزینان بالاتر از اساتید برجسته پاپ قرار گرفت :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

سیدمصطفی جلالی پور استاد موسیقی سنتی به همت مردم با غیرت مزینان در رقابت با اساتید برجسته موسیقی در فینال برنامه 7 ترانه با اختلاف 100 رأی به مقام دوم رسید.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ استاد سید مصطفی جلالی پور هنرمند جوان مزینانی در یک ماراتن هنری با حضور خوانندگانی از جمله محسن چاوشی و محسن یگانه و مرتضی پاشایی ونمایندگانی از استانهای کردستان و ... که محبوبیت خاصی نزد مردم این استانها دارند در فینال برنامه 7 ترانه روز جمعه شانزدهم فروردین در حالی که تا آخرین دقایق از تمامی حریفان خود پیش بود به مقام دومی دست یافت.

شهروندان با غیرت مزینانی و دیگر همشهریان خراسانی و علاقمندان به موسقی سنتی با ارسال 8 هزار پیامک و انتخاب گزینه یک به دعوت شاهدان کویر مزینان تمامی مخاطبان این برنامه را شگفت زده کردند و  در آخرین لحظه مرتضی  پاشایی هنرمند جوان موسیقی پاپ  که در حال حاضر با بیماری سرطان دسته و پنجه نرم می کند و امیدواریم زودتر بهبودی کامل را کسب کند ؛ از سید مصطفی جلالی پور پیشی گرفت و با اختلاف صد رأی به مقام اولی رسید.

از نکات جالب توجه این فینال قرار گرفتن محسن چاوشی و محسن یگانه در مقام های سومی و چهارمی بود که محبوبیت خاصی نزد علاقمندان به هنر موسیقی دارند.

توضیح : به دلیل اختلال در سیستم وب موفق نشدیم خبر فوق را تقدیم مخاطبان گرانمایه نماییم و با یک روز تأخیر این مطلب منتشر می شود.

  • علی مزینانی

نظرات  (۱)

  • مزینانی نرجس خاتون
  • امیدوارم این همت عالی که باعث حیرت بسیاری گردید یکبار دیگر با تلاش وصف ناپذیر شاهدان کویر که باید به مدیر آن یک خسته نباشی جانانه گفت باعث گردد که بیمارستان چند منظوره بهزیستی مزینان که سقف آن به اتمام رسیده و در مرحله آماده سازی داخلی آن هستیم نیز به اتمام برسد .جهت اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت موسسه مراجعه نمایید .با تشکر

    پاسخ:
    پاسخ:

    باسلام وعرض ادب
    از همه ی شما عزیزان سپاسگزارم اما آنچه ما را سرذوق آورد همت مردانه شما بوعزیزان بود که نشان دادید مزینانی بودن یعنی غیرت و همت
    انشاء الله با همین غیرت مجتمع بهزیستی مزینان علی رغم تمامی بی مهری های برخی از افراد مسئول و غیر مسئول به سر انجام برسد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">