سید علی مزینانی در «کتاب‌ماه تاریخ و جغرافیا» به معرفی و ارزیابی کتب تاریخی پرداخت :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شماره 181 «کتاب‌ماه تاریخ و جغرافیا» ماهنامه تخصصی اطلاع‌رسانی و نقد و بررسی کتاب ویژه خردادماه از سوی موسسه خانه کتاب منتشر شد.

به گزارش  شاهدان کویرمزینان ؛سیدعلی مزینانی  در این ماهنامه در مقاله «سه تاریخ ارمنی» کتاب‌های «تالیف تاریخ»، «تاریخ تاتارها» و «تاریخ ملت کمانگیران» را معرفی کرده که به تاریخ‌نگاری ارامنه در روزگار مغول و تیموریان ارتباط دارد. مقاله «اسلام و ایران» از آرمان فروهی نیز کتاب «تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران» نوشته علی‌اکبر عباسی را افزون ‌بر معرفی، ارزیابی کرده است.

شماره 181 «کتاب‌ماه تاریخ و جغرافیا» در 124 صفحه و بهای دوهزار تومان به سردبیری حبیب‌الله اسماعیلی از سوی موسسه خانه کتاب منتشر و در دسترس علاقه‌مندان حوزه‌های تاریخ و جغرافیا قرار گرفت.

منبع : خبرگزاری کتاب ایران ایبنا

  • علی مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">