حجت الاسلام مزینانی امام جمعه موقت باغستان: در خلق حماسه ی سیاسی رهبر انقلاب سکاندار است :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

حجت الاسلام هادی مزینانی امام جمعه موقت باغستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت :خودم و شمار را به تقوا و پرهیز از محرمات و انجام چیزهایی که سبب عاقبت بخیری می شود سفارش می کنم .

وی با اشاره به حدیثی از امام سجاد (ع) با مضمون افزود : خداوند به کسانی که عملی را که انجام می دهند خوب انجام دهند محبت خود را ابراز می کند . به زیاد نماز خواندن نیست شما همان نمازت را با حضور قلب بخوان این برای خداوند پسندیده تر است از چندین نمازی که حضور قلب وشرایط نماز در آن نباشدافعال نماز درست انجام نشود . احسنکم عملا سبب می شود انسان در درگاه خداوند محبوب شود و شاید مصداق احسنکم عملا عمل را به موقع انجام دادن باشد مثل نماز اول وقت . اگر کاری انجام می دهی تمام شرایط را لحاظ کن در خانه ساختن خانه ای بساز که اصول فنی و مهندسی در آن رعایت شده باشد و اگر قرار است انتخابی بکنی انتخابی از روی بصیرت بکن تا مصداق احسنکم عملا بشود.  

این امام جمعه افزود : در ادامه حدیث آمده است : حالا که قرار است عمل خوب انجام بدهید ببینید که در درگاه ذات اقدس الهی به چه عملی میل و رغبت بیشتری دارد .اعمال خوب را امتیاز بندی و اولویت بندی کنید و بهترین را انتخاب کنید .

حجت الاسلام مزینانی تصریح کرد :  پیامبر هدف بعثت خود را لاتمم مکارم الاخلاق بیان کرد. فرمود یکی از بالاترین فضیلت هایی که انسان را در درگاه خداوند متعال عزیز می کند اخلاق نیکو داشتن گشاده رو بودن سعه صدر داشتن عفو و گذشت داشتن کینه به دل نداشتن است . این را می توانیم در راس خصایص اخلاقی قرار دهیم و بگوییم شاید بالاترین شاخصه ای که می تواند ما را مقرب درگاه الهی قرار دهد مقوله اخلاق است . خیلی مهم است که زندگی دنیایی خود را با معیارهایی که خداوند تعیین کرده بر اساس اینها تنظیم کنیم .

وی با اشاره به انتخابات و خلق حماسه سیاسی افزود : امروز روزی است که از ساعت هشت صبح حماسه سیاسی نظام جمهوری اسلامی با حضور رهبر معظم انقلاب سکاندار انقلاب اسلامی رقم خورد .

وی با اشاره به حدیثی از مولای متقیان با مضمون گفت : شتاب در انجام کار خیر خود معیاری برای سنجش کار خیر است. اگر بناست کار خیری انجام دهید تعجیل کنید کار را به تاخیر نیندازید تامل برای فعل خیر معنا و مصداقی ندارد . شاید فرصت انجام کار خیر از تو گرفته شود . فضیلت نماز اول وقت را که یاداوری می کنند برای همین است که واقعا خبر نداریم حیات ما تا کی ادامه پیدا می کند .

حجت الاسلام مزینانی ادامه داد : مقام معظم رهبری در اغاز برنامه رای گیری پای صندوق رای تشریف بردند و رای را به صندوق انداختند و امر فرمودند هر چه سریعتر برای رای دادن اقدام کنید . چون فرمودند اگر کار را به تاخیر بیندازید بعید نیست آفت هایی دامن شما را بگیرد و از فیض فعل خیر محروم شوید . در بحث انتخابات ممکن است وسوسه عمال شیطان در انسان اثرگذار باشد . و انسان را در شرکت در کارخیر محروم کند .

امام جمعه باغستان  افزود : با حضور پرشور خود در انتخابات  به دنیا ثابت  کردیم که دنباله رو فرمایشات معمار کبیر انقلاب اسلامی هستیم . حضرت امام برای تک تک ما معیارها را بیان کردند و مبدا هر گونه انحرافی را یادآوری کردند . گفتند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید تا بدانیم فتنه ها از کجا نشات می گیرد . آنها به تعبیر خود دوربین ها را روی ایران زوم کردند به خیال اینکه مردم از نظام دلسرد شدند و در انتخابات شرکت نمی کنند  .

وی افزود : گفتند ایرانی هامی گویند ؛فقر از در بیاید ایمان از پنجره فرار می کند تحریم اقتصادی را رقم بزنیم تا مردم دچار مشکلات مالی شوند و از انقلاب و ارزش های خود جدا شوند و روی برگردانند . اما غافل ازاین هستند که به امامی اقتدا کردیم که فرموده است هیهات من الذله .انقلابی داریم و به ارزش هایش پایبندیم که ثمره خون چهارصدهزار خانواده شهید و ایثارگر است . انقلابی در مسیرش حرکت می کنیم که حضرت امام فرمود: ادامه راه انبیاء است .

امام جمعه موقت باغستان خاطر نشان  کرد : مقام معظم رهبری فرمودند دو درس از امام به یادگار داشته باشیم و برای خود الگو قرار دهیم؛ یکی وحدت و انسجام و محبت به یکدیگر و دوری از تفرقه و دوم حضور عمومی در صحنه . آقا تاکید کردند برنده اصلی انتخابات مردم می باشند .


  • علی مزینانی

نظرات  (۱)

  • هم ولایتی شما
  • باتشکراززحمات خستگی ناپذیرشما وتبریک وتهنیت به حاج آقای مزینانی این هم یکی دیگرازافتخارات مزینان است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">