همایش شریعتی ، انتظار مذهب اعتراض در مزینان برگزار می شود :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دکتر شریعتی دست مایه طنز نیست

همزمان با سی و ششمین سالگرد شهادت معلم شهید انقلاب دکتر علی شریعتی مزینانی همایش شریعتی ، انتظار مذهب اعتراض؛ روز چهارشنبه  بیست و نهم خرداد  در مزینان برگزار می شود .

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ احمد صباغ مزینانی مدیر برگزار ی سی و ششمین سالگرد زنده یاد دکتر علی شریعتی مزینانی با اعلام این خبر اظهار داشت : سالگرد دکتر علی شریعتی امسال مصادف شده با ایام ولادت باسعادت دوازدهمین اختر فروزان آسمان ولایت و امامت حضرت مهدی موعود (عج)لذا ستاد برگزاری بزرگداشت دکتر علی شریعتی تصمیم گرفت این مراسم را با عنوان شریعتی ، انتظار مذهب اعتراض که یکی از آثار ممتاز زنده یاد دکتر شریعتی پیرامون بحث انتظار و فرج امام زمان (عج)  است در زادگاهش مزینان برگزار نماید.

وی افزود : در این همایش که  از ساعت 9 صبح در هیئت ابوالفضلی (ع) مزینان و با حضور صاحب نظران برجسته کشوری و اساتید و دانشجویان خراسان رضوی برگزار می شود دکتر احسان شریعتی مزینانی فرزند برومند دکتر علی شریعتی سخنرانی خواهد کرد.

وی اظهار امیدواری کرد :  این روزها ملت بزرگ و قدر شناس ایران با حضور در پای صندوقهای رأی حماسه ی بزرگ سیاسی را رقم زدند انشاء الله همچون گذشته یاد فرزندان بزرگ انقلاب را که زحمات بسیاری برای برپایی این نظام الهی کشیدند بدانند و در این گونه مراسم که به یاد آنها برگزار می شود شرکت فعال داشته باشند البته نیاز به توصیه ی ما نیست و مردم ایران به ویژه جوانها خودشان قدر دان وآگاه تر  هستند و انشاء الله  در روز برگزاری همایش شاهد حضور اقشار مختلف مردمی از سراسر کشور خواهیم بود و مردم مزینان نیز قرار است مثل سالهای گذشته میزبان شرکت کنندگان در همایش باشند

صباغ در خصوص برنامه های جنبی بزرگداشت خاطر نشان کرد : میدان ورودی مزینان به نام  استاد محمدتقی شریعتی مزینانی پدر ارجمند علی شریعتی نام گذاری شده و انشاء الله با حضور شرکت کنندگان در همایش از تندیس استاد در این میدان رونمایی خواهد شد.  

  • علی مزینانی

نظرات  (۳)

سلام همشهری
در سالگرد درگذشت دکتر شریعتی با شما هم سوگیم.
وقت کردید طرفای ما هم تشریف بیارید.
  • مجله اینترنتی اسرارنامه
  • با سلام و احترام.
    فرارسیدن سالروز درگذشت دکتر علی شریعتی فرزند شایسته کویر و متفکر و نویسنده برجسته معاصر ایران را خدمت شما دوست فرهیخته که افتخار همشری بودن با شریعتی را دارید تسلیت عرض می کنیم. و در عین حال تبریک عرض می کنیم که این توفیق به دست آمده است ، تا امسال با پیگیری های ارزشمند حضرتعالی و سایر دلسوزان فرهنگ مزینان ، همایش بزرگداشت با شکوه تری با حضور فرزند دکتر شریعتی در مزینان برگزار شود.
    متأسفانه اسرارنامه علی رغم همه علاقه ای که به امور فرهنگی دارد و به ویژه موضوع دکتر شریعتی برای اسرارنامه جزء اولویت هاست، و شما قطعاً این علاقه را از مدت ها قبل مشاهده کرده اید ، لیکن بنا به برخی دلایل این مجله در مقطع کنونی قادر به فعالیت نیست. و شوربختانه در همین مقطع 4 رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری ، انتخابات شورای شهر ، سالروز درگذشت دکتر شریعتی و سالروز نهضت سربداران را پشت سر گذاشته و یا در پیش رو داریم. که اسرارنامه برای هر یک از این موضوعات از مدت ها قبل برنامه ریزی های بسیاری کرده بود که فعلا امکان اجرای هیچ یک از طرح ها و برنامه های قبلی نیست.
    با این حال خرسند از آنیم که دامنه محبوبیت و شهرت شریعتی در میان جوانان و تحصیل کردگان و فرهیختگان ایرانی آنقدر زیاد است که اگر اسرارنامه هم نتواند در رابطه با او مطلبی منتشر کند ، باز بسیارند رسانه هایی که به احترام شریعتی بنویسند و منتشر کنند.
    لذا ضمن تسلیت و البته تبریک مجدد این ایام خدمت شما ، بابت این تعطیلی ناخواسته اسرارنامه در چنین ایام حساسی از شما همشهری گرامی دکتر شریعتی پوزش می طلبیم و امیدواریم بتوانیم در آینده مجددا پس از فعال سازی اسرارنامه ، به خوبی به موضوع شریعتی بپردازیم.
    پیروز باشید...

    پاسخ ما:
    باسلام به شما اسراری عزیز
    این هم از مظلومیت علی ماست که در چنین ایامی شما نمی توانید از بنویسید
  • بهزاد منفرد
  • سلام وبلاگ خوبی داری مطالبت خیلی خوبه منم یجورایی مینویسم بهم سر بزن نظرتو بهم بگو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">