برگزاری مراسم بزرگداشت 14و15خرداددر مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

برگزاری مراسم بزرگداشت 14و15خرداددر مزینان

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۵۹ ق.ظ

مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای قیام پانزدهم خرداد در مزینان برگزار شد

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ همزمان با چهاردهم خرداد  سالروز ارتحال جانگداز معمار کبیر انقلاب مراسم بزرگداشتی در هیئت حسینی مزینان برگزار گردید و شرکت کنندگان دراین مراسم با تلاوت آیات نورانی کلام مجید و همچنین استماع مصیبت خوانی  وسخنرانی یاد و خاطره ی امام خمینی (ره)را گرامی داشتند

همچنین در مراسمی دیگر که به مناسبت پنجاهمین سالگردشهدای قیام پانزده خرداد 42 وسالروز شهادت امام هفتم شیعیان در هیئت ابوالفضلی  برگزار گردید مردم مومن و انقلابی مزینان با آرمانهای امام راحل و تداوم راه شهدا و اطاعت از ولایت تجدید عهد و پیمان کردند.

در این مراسم حجت الاسلام علیمحمدی رئیس حوزه علمیه شهرستان سبزوار ضمن عرض تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) در زمینه ی قیام پانزده خرداد و  نهضت امام خمینی (ره) و شخصیت والای امام راحل سخنرانی نمود.

وی ولایتمداری و اطاعت از ولایت فقیه را مهمترین عامل موفقیت انقلاب اسلامی دانست و افزود: تا این اطاعت پذیری از ولایت در وجود امت اسلامی ما هست هیچ نگرانی وجود ندارد و هیچ تهدیدی نمی تواند به کشور ما آسیب بزند.

این استاد حوزه با اشاره به انتخابات پیش رو  تاکید کرد : شرکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی را از هر گونه حرکتی مأیوس خواهد کرد و مردم ما با این حضور حماسه ای دیگر در کشور خلق می نمایند .

  • علی مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">