کاروان رضوی مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

کاروان رضوی مزینان

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۲۶ ق.ظ
همزمان با ایام عزاداری آخر ماه صفر ،کاروان سوگواران مزینانی عازم مشهد مقدس می شوند 

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ با اقدام شایسته مزینانیهای مقیم مشهد مقدس و تاسیس هیئت الغدیر و پس از آن خرید ساختمانی با همین نام در خیابان امام رضا (ع) ، مشکل اسکان موقت زائران مزینانی برطرف شد و شنیده ها حاکی از آن است که پس از گذشت سه دهه بار دیگر هیئتی از عزاداران که پیش از این به دلیل نداشتن مکانی برای اقامه ی سوگواری امکان حضور در مشهد را نداشتند به پابوس امام هشتم شیعیان مشرف می شوند تا این سنت حسنه به همت جوانان کانون فرهنگی هنری مزینان احیا شود .

بنا براعلام وبلاگ کانون فرهنگی هنری زینبیه مزینان  ؛ این کاروان با مدیریت روحانی جوان  حاج شیخ محمد مزینانی عازم مشهد مقدس می شوند تا ضمن زیارت آستان مقدس رضوی درمراسم سالروز شهادت آن امام  همام حضور فعال داشته باشند.

  • علی مزینانی

نظرات  (۱)

ای آن که لحظه لحظه کنار تو زیستم! *** امشب، چهل شب است برایت گریستم
امشب چهل شب است که آب از گلوی من *** پایین نرفته، بغض عطشناک کیستم؟
سلاو
اربعین حسینی رو به شما تسلیت میگم.
مارو فراموش نکنید.
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">