تهدید وهابیون به تخریب حرم حضرت رقیه(س) :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

تهدید وهابیون به تخریب حرم حضرت رقیه(س)

جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۵۶ ب.ظ

آیا سامراء دیگری در راه است؟
تروریست های وهابی در پیامی که توسط دورنگار به حرم مطهر حضرت رقیه (سلام الله علیها) ارسال نمودند ضمن تهدید به ادامه کشتار شیعیان این کشور از انفجار قریب الوقوع حرم مطهر حضرت رقیه (سلام الله علیها) خبر دادند.
به گزارش سرویس دینی جام نیوز، یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود از ارسال پیام تهدید تروریستی نسبت به انهدام مرقد مطهر حضرت رقیه (سلام الله علیها) خبر داد .
این پیام تروریست های وهابی پس از ترور دو امام جماعت شیعه در منطقه زینبیه و دمشق اقدامی برای گسترش دامنه خشنونت ها علیه پیروان خاندان رسالت در این کشور آشوب زده می باشد.
تروریست های وهابی در پیامی که توسط دورنگار به حرم مطهر حضرت رقیه (سلام الله علیها) ارسال نمودند ضمن تهدید به ادامه کشتار شیعیان این کشور از انفجار قریب الوقوع حرم مطهر حضرت رقیه (سلام الله علیها) خبر دادند .
این تهدید دشمنان خاندان رسالت در حالی مطرح گردید که در تاریخ 24 اردیبهشت ماه سال جاری شیخ "عباس لحام" امام جماعت حرم مطهر حضرت رقیه (سلام الله علیها) پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و به هنگام خارج شدن از حرم حضرت رقیه(سلام الله علیها)، از سوی تروریست های وهابی که در یکی از کوچه‎های اطراف حرم مطهر مخفی شده بودند، هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.
همچنین یک ماه قبل نیز حجت الاسلام والمسلمین "سید ناصر العلوی" نیز در منطقه زینبیه دمشق با مسلسل مورد هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.
شایان ذکر است شمار زیادی از شهدای حوادث تروریستی در سوریه را شیعیان و پیروان اهل بیت (علیهم السلام) تشکیل می‎دهند. حملات تروریستی گروه های تروریستی مسلح وابسته به القاعده و سلفیان پس از به اجرا درآمدن طرح صلح کوفی عنان و عقب نشینی نظامیان سوریه از مناطق درگیری و آتش بس، شدت یافته است تا حدی که از زمان اجرای این طرح شمار شهدای حوادث تروریستی به بیش از 100 نفر و مجروحان این حوادث در حدود هزار نفر اعلام شده است.
شاهدان کویر: فرقه ضاله وهابیت همان کسانی هستند که عاشورا رارقم زدند وامام حسین (ع)ویارانش را شهید کردند واکنون با این گونه تهدیدها می خواهند به خیال خام خود جلوی زائرین ومشتاقان زیارت حرم معصومین(ع) را بگیرند ولی غافل از آنکه محبین اهلبیت حاضرند صدجان خویش رافدای این بزرگواران بکنندوبرای شهادت ودیدار ائمه (ع)به زیارتشان می شتابند
  • علی مزینانی

امام(ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">