پرونده سی و هفتمین سالگرد فرزند شایسته کویر دکتر علی مزینانی شریعتی آغاز شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خرداد ، ماه بسیار پرماجرایی در تقویم ما ایرانی هاست بسیاری از اتفاقات و رخدادها و رویدادهای مهم تاریخی در این ماه که ما ایرانی ها آن را ماه رسایی و کمال می دانیم به وقوع پیوسته است از قیام خونین عاشورا گرفته که بعضی معتقدند در خرداد ماه رخ داده تا قیام خونین 42 که در پانزدهم این ماه اتفاق افتاده است و بعد هم رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) که در چهاردهم خرداد 68 به سوی ملکوت پر کشید.

درگذشت ملاصدرا ، شهادت مصطفی چمران و در نزد ما مزینانی ها که بسیار اهمیت دارد شهادت فرزند شایسته کویرمزینان و دیار سربداران دکتر علی مزینانی شریعتی از دیگر رخدادهای این ماه عجیب است.

و اما ده روز دیگر تا سی و هفتمین سالروز شهادت معلم شهید انقلاب دکتر علی مزینانی شریعتی باقی مانده و شاهدان کویرمزینان که بزرگترین رسالتش انعکاس اخبار فرهیختگان و علما و شهدا و در یک کلام شایستگان این کویر تاریخی است سعی می نماید تا ضمن همراهی با ستاد بزرگداشت فرزندشایسته کویر مطالبی پیرامون آن ابر مرد منتشر نماید و در این راه با درخواست همیشگی از صاحبان قلم و اندیشه به ویژه فرهیختگان مزینانی آماده دریافت مطالب ارزشمند تمامی صاحب نظران می باشد.

خاطر نشان می کند در بیست و هفتمین سالگرد پدر ، استاد و مراد دکتر علی مزینانی شریعتی محقق فرزانه ، استاد ارجمند ، سقراط خراسان علامه محمدتقی مزینانی شریعتی نیز مطالب ارزشمندی پیرامون این مفسر عالیمقام در شاهدان کویرمزینان منتشر شد که مورد قبول و رضایت مخاطبان گرانمایه قرار گرفت و علاقمندان می توانند با مراجعه به مطالب فروردین ما و یا صفحه شریعتی رویت نمایند.

به همین منظور اولین مطلب را از مجله همیشه همراه اینترنتی اسرار نامه که به حق دوستدار فرزانگان دیار سربدارن به خصوص خاندان بزرگ شریعتی در مزینان است انتخاب و تقدیم می گردد

تصویر دعوتنامه مراسم سی و هفتمین سالگرد درگذشت دکتر شریعتی

تصویر دعوتنامه مراسم سی و هفتمین سالگرد درگذشت دکتر شریعتی

صفحه ای که به قصد دعوت برای حضور در مراسم سی و هفتمین سالگرد درگذشت دکتر شریعتی در شبکه اجتماعی فیسبوک راه اندازی شده، به تازگی تصویری از دعوت نامه این مراسم را منتشر کرده است.

 

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، مراسم سالیانه سالگرد درگذشت دکتر شریعتی که همه ساله به همت شماری از مردم فرهیخته مزینان و سبزوار در زادگاهش برگزار می شود، امسال نیز در روز 29 خرداد با حضور احتمالی برخی از مقامات کشوری و چهره های سیاسی برپا خواهد شد.

 

روستای تاریخی مزینان زادگاه خاندان با عظمت شریعتی در شهرستان تازه تأسیس داورزن در 80 کیلومتری غرب سبزوار واقع شده است.

  • علی مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">