معمم شدن طلبه جوان مزینانی در شب میلاد امام زمان (عج) :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

باعرض پوزش از تمامی شهروندان و مخاطبان گرانسنگ شاهدان کویرمزینان که به دلیل یک سفر کاری مجبور بودم چند روزی را کنار دریا به سر ببرم و همین عامل موجب شد که دسترسی به اینترنت نداشته باشم و نتوانم مطالب را به روز تقدیم نمایم ولی به محض حضور و با مشاهده شاهدان کویرمزینان از همه ی دوستان و یاران همراه که در این چند روزه ما را با نظرات شایسته خود مورد لطف قرار دادند تشکر و قدردانی می کنم و از فرصت استفاده می کنم و خبر معمم شدن یکی از طلاب گرامی مزینانی را که همزمان با میلاد قائم آل محمد (ص) به صورت رسمی لباس روحانیت را برتن کردند تقدیم می نماییم.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ ابراهیم محمدزاده مزینانی پس از طی کردن دروس مقدماتی و سطوح مختلف حوزوی در شهرمقدس مشهد با حضور همشریان مزینانی ساکن در این شهر زیارتی ؛  با دستان حجت الاسلام نظافت  از اساتید و مسئولین حوزه علمیه مشهد مقدس  معمم شد.

این طلبه جوان که از مخاطبان و یاران همیشه همراه شاهدان کویرمزینان نیز می باشد همزمان با شب میلاد حضرت ولیعصر (عج) در حضور زائرین و شهروندان مزینانی در هیئت چهارده معصوم(الغدیر) مزینانی های مقیم مشهد مقدس لباس روحانیت را به صورت رسمی برتن کرد و به جرگه روحانیون مزینانی پیوست.

ابراهیم محمدزاده دومین روحانی از این خاندان روحانی زاده است که پس از برادرش حجت الاسلام شیخ مسلم محمد زاده لباس مبلغی را برتن نموده است . عموی ایشان نیز استاد شیخ اسناعیل محمدزاده  از روحانیون برجسته مزینان است که عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) می باشد و سالهاست به تبلیغ علوم دینی در حوزه و دانشگاه می پردازد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">