عضوشورای شهر سبزوار : پیشنهاد بزرگداشت دکتر علی شریعتی در شورای شهر سبزوار مطرح می شود :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

پیشنهاد بزرگداشت دکتر علی شریعتی در شورای شهر سبزوار مطرح می شودنایب رئیس شورای شهر سبزوار از پیگیری برای برگزاری مراسم بزرگداشت دکتر شریعتی در این شهر خبر داد.

 به گزار شاهدان کویرمزینان به نقل از مجله اینترنتی اسرارنامه ، مسعود پسندیده عضو جوان شورای چهارم شهر، بعد از ظهر یکشنبه طی تماسی تلفنی به خبرنگار اسرارنامه گفت: دکتر شریعتی از معلمان ، نویسندگان و متفکران برجسته معاصر است که از محبوبیت بالایی در جامعه برخوردار است و چنین شخصیتی می بایست به درستی در شهر زادگاهش مورد توجه و تجلیل قرار گیرد.

 

پسندیده در ادامه افزود: خوشبختانه بزرگداشت دکتر شریعتی در سالروز وفاتش ، همه ساله در خاستگاه اجدادیش مزینان برگزار می شود، اما این مقدار هرچند ارزشمند است اما برای بزرگداشت چنین شخصیت برجسته ای کافی نیست و می بایست در سبزوار که شهر بزرگ و مرکز دانشگاهی و فرهنگی غرب خراسان رضوی است ، هم مراسم مناسبی برای تجلیل از دکتر شریعتی برگزار گردد.

 وی در ادامه افزود: در همین راستا طی گفتگویی که با مهدی مقصودی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر داشته، قرار است در جلسه بعد از ظهر امروز شورا، موضوع برگزاری بزرگداشت دکتر شریعتی در عصر روز 29 خرداد در سبزوار، توسط او و تعدادی دیگر از اعضا مطرح شده و مورد پیگیری قرار گیرد.

 پسندیده همچنین از پیشنهاد راه اندازی پروژه پارک مطالعاتی دکتر شریعتی در سبزوار خبر داد و گفت این موضوع نیز بعد از ظهر امروز در جلسه شورا مطرح می گردد.

 وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار اسرارنامه که آیا از برگزاری نمایشگاه "شمع" که قرار است پیرامون شناخت شخصیت دکتر شریعتی در بعد از ظهر 29 خرداد در سبزوار برگزار گردد، خبر دارد؟ اظهار بی اطلاعی کرد ، اما گفت: قطعا از هر برنامه ای که قرار باشد در رابطه با دکتر شریعتی در سبزوار برگزار گردد، استقبال و حمایت می کند.

 گفتنی است پسندیده که به تازگی و پس از یک وقفه چند ماهه فعالیت خود را در شبکه اجتماعی فیسبوک از سر گرفته است، ساعاتی قبل خبر این تصمیم را روی صفحه رسمی خود که تا کنون توسط 1677نفر پسند شده ، نیز منتشر کرده است.

 وی در این جدیدترین پست فیسبوکی خود 4 عکس مرتبط با دکتر شریعتی را نیز انتشار داده است که یکی از این تصاویر مربوط به دستخطی از حضرت آیت الله خامنه ای در ارتباط با دکتر علی شریعتی و دیگری مربوط به صحنه اقامه نماز میت توسط امام موسی صدر بر پیکر دکتر شریعتی است.

 تصاویر را در ادامه مشاهده می کنید:

 


 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">